lördag 18 april 2015

Dragningen...

... på min Giveaway har precis gått av stapeln!
Tänk att det är så roligt att få ge bort saker!
Vi hade så kul min "notarius" sambo och jag att vi bestämde att det inte skulle dröja så länge förrän vi måste göra det här igen!



Här ligger NI som har tyckt till och varit rara och delat på era bloggar, samlade med namnen på lappar.


Och vinnarna är:

Catarina med bloggen Catarinas quiltsida
och
Birthe med bloggen Birthes rom 

 
 

Grattis - rara quiltvänner!

Nu vill jag att ni skickar ett mail till mig på mangseva@gmail.com
och berättar till vilka adresser jag kan skicka era
"godispåsar".
Jag hoppas verkligen att ni ska ha roligt med era scrapsbagar!

Och alla er andra som var med och lekte vill jag tacka så jättemycket för att ni var med och tyckte till  -  det är förhoppningsvis er tur nästa gång!

 
Har fått in lite nya tyger till butiken igen!
 Jag som bara älskar flamingos måste ju få visa er detta:


De finns här


Ha det gott, alla!

 


3 kommentarer :

  1. Tusen hjertelig takk, Eva! Tenk at jeg var så heldig å vinne. Kjempekjekt! Gratulerer til Catarina som også vant! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur Birthe och jag hade i er lottdragning, tack snälla ni för att ni drog just våra namn. Ska bli spännande när posten kommer i nästa vecka.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er vinnare!! =D

    Ser verkligen fram emot att få lägga vantarna på en scrap bag jag med framöver =)

    Ohhh! Så fina flamingos! <3

    SvaraRadera